2009-04-18

Gamla bloggen - Old blog

Hello everyone!
I have now created a new blog. This one is easier to put in pictures and moore layout to choose behind (if you want). The old blog still excist and you can all find that blogg... at this adress:
http://www.blogtown.se/blog.php?id=mari-g for a some moore time.
At this new blog I will try to write in english but it will also be in swedish. So all of you have patience with my wrong spelling :-)):-)), maybe I can ask someone to look at from time to time.
---------
Hej alla
Jag har nu skapat en ny blog. I den här är det mycket lättare att lägga in bilder och man kan ändra på layouten på ett enklare sätt om man vill. Den gamla bloggen finns kvar ett tag och den kan ni hitta på denna adress:
http://www.blogtown.se/blog.php?id=mari-g
I den här nya bloggen kommer jag att skriva på engelska då och då, men det kommer även att skrivas på svenska också. Förhopningsvis kanske nån kan titta på min engelska och rätta det som är galet och felstavat :-)):-)) nån gång då och då.

By by for this time
Mari in a sunny Nora

1 kommentar:

  1. Hej!
    Fin ny blogg!
    Jag har använt färgen "beige" till koftan, jag har också sett att den kallas "snail" i någon webshop.

    Jag har inte sett svanarna men välkomnar våren med sol och värme :-)

    Vet du om det blir något mer stickcafé på biblioteket innan sommarn?

    /Emma

    SvaraRadera